Vakantie post



Beste ouders,
Straks breekt de vakantie aan, een speciale vakantie want een keer naar het zwembad gaan zit er niet in, een keer naar een pretpark gaan zit er ook niet in,...
We gaan ons moeten amuseren met de kleine dingen. Ik stuur in de komende 2 weken geen opdrachten door. Maar wel enkele tips, zie onderaan!

Ik heb ook nog twee filmpjes gemaakt:

en


Na de vakantie weet ik niet of de school terug open gaat. Jullie worden zeker door ons op de hoogte gehouden en ook in de media zul je heel wat vernemen.

Na de vakantie zou ik werken met het prentenboek 'Max en de toverstenen'. 
Indien de school dicht blijft, stuur ik op maandag 20 april het verhaal op Youtube door, met heel wat leuke opdrachten!

Voor in de vakantie heb ik ook een leuke opdracht! Geef je kleuter een kartonnen doos of een bak en laat hem of haar stenen verzamelen! Grote, kleintjes het maakt niet uit.
Wat je kleuter moet doen met de stenen verneem je na de vakantie. Belangrijk is toch wel dat je zeker 50 kleine steentjes verzameld, indien dit niet lukt mag je ook 50 schelpen zoeken.

Enkele leuke sites:
Leuke to do dingen:
·       Selfiestorm! Samen op gekke plekken grappige selfies maken.
·       Dromen zijn geen bedrog: lig eens samen op je rug en staar naar de wolken. Wat zie jij?
·       Uitwaaien langs het strand.
·       (foto)speurtocht 
·       Het voorjaar ervaren; duik het bos in en zoek samen naar de eerste knopjes in de bomen.
·       Cupcakes bakken 
·       Speel restaurantje. Knutsel een menukaart en daarna samen koken en smullen.
·       Heel leuk en nu heel effectief: zwaai of knipoog onderweg naar iedereen die je tegenkomt. Gegarandeerd dat je veel leuke en grappige reacties krijgt.
·       Zoek samen naar mooie kleine bloemetjes en maak er een hoofdkrans of bloemenketting van.
·       Ga naar buiten, en schilder met water!
  • steentjes zoeken

Leuke foto's mag je altijd mailen, ik plaats ze wel op de klasblog!!!!
Als de kleuter mij mist mag hij of zij gerust eens bellen, geef wel vooraf een seintje, dan kijk ik wanneer het beste past!

Fijne vakantie! 

Groeten juf Veerle




Reacties

Populaire posts van deze blog

Nieuws van jullie