Nieuws van jullie

Anna had een leuk paasfeest met lekker eitjes!
Ze knutselde ook een fleurig bos.

En een lekker ijsje, mmmm!
Anna gaat ook vaak fietsen.



Aïdan bracht een bezoekje aan het strand


Hij speelde ook met de bal in de tuin.

Aïdan kreeg dit weekend ook bezoek van de paashaas. Hij bracht lekker eitjes!

Ik kreeg ook telefoon van Adam! Hij mist ons allemaal heel erg!


Ook Rédouane belde me op, hij was ook super blij om de juf te zien! En hij miste ook de vriendjes van de klas

Amélie belde me ook op, zij was ook super blij om mij te zien! 
Ze vertelde me dat ze al veel schelpen en steentjes had gevonden.
En dat ze natuurlijk ons allemaal mist


Ik zelf bracht een bezoekje aan het geboortebos. Ik stond eventjes stil bij  het bord van 2015!
Ik kreeg traantjes in mijn ogen, omdat ik heel wat van jullie namen terug vond!
Ik mis jullie ook heel erg!


Reacties

Populaire posts van deze blog