Thema: ik ben ik

Hallo allemaal,
De vorige twee weken leerden we ons zelf heel goed kennen. Waar zijn onze wimpers? Waar is ons naveltje? Waar zijn onze wenkbrauwen, waar zijn onze ellebogen,... We weten het nu allemaal!
We knutselden ook heel wat dingen: we tekenden ons zelf, we knutselden een oog waarbij we zelf onze wimpers moesten uit knippen, een spiegel die we versierden volgens een patroon en wie wou mocht zichzelf schilderen.
Kijk maar even mee naar de foto's! Verder konden we in de kring verschillende houdingen nabootsen, en kijken door verschillende kijkinstrumenten, in de plasticinehoek konden we een gezicht boetseren en meneer beentje van huid voorzien.

Volgende week hebben we het over de kermis, wie thuis een lege keukenrol mag die mee brengen naar klas.

versje:
Eén arm in het gips,
dat is niet niks.
Mijn twee knieën doen pijn, 
dat is niet zo fijn.
Drie pleisters op mijn kaak;
dat gebeurt niet vaak.
Vier blauwe plekken op mijn benen
en toch moet ik niet wenen





































Reacties

Populaire posts van deze blog

Nieuws van jullie